Rok 2000?

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Duben 3 12:42:08 CEST 1998

> Systemovy cas se nastavuje podle hw hodin v bootovacich skriptech pomoci
> programu clock. Pokud ho nastavite jinak, je to na Vas. Napada mne
> napriklad neco jako precist cas  z hodin, pricist k nemu nejakou konstantu
> (treba 20 let) a tohle pak pouzit k nastaveni systemoveho casu . (A cas
> podle CMOS mit nastaveny o tech dvacet let dozadu.)

Jeste jednodussi reseni by bylo upravit zdrojak programu clock
tak, aby to nastavil spravne, tj. kdyz precte dvoumistny rok,
aby k nemu pricetl ((y<80) ? 2000 : 1900) nez to zacne konvertovat.
Ale je dost pravdepodobne, to tak dela a neni treba nic opravovat
(nevim, nedival jsem se). S timhle resenim budete moci ten pocitac
pouzivat az do roku 2079 :-).

                                                  Michal Kubecek