Octek Rhino 20+ (Was: Re: Linux a AMD K6)

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Pátek Duben 3 15:24:36 CEST 1998

Radek Andrs wrote:

> Ten Board (Octek Rhino 20+, TX chipset) to ma v manualu, ze
> K6 233 podporuje, nicmene muze to byt tim ze je opravdu chuba v
> boardu (na www.oceanhk.com jsem nepochodil)
>
> Radek

Jeste ted, kdyz slysim o te desce, se mi hruzou spotily ruce.
Zbavte se ji co nejrychleji muzete, i kdyby jste ji mel venovat
na dobrocinne ucely.

Ja sem v ni mel intela a dva mesice sem se s tim moril.
Pri vetsi zatezi se hryzaly seriovy porty.
Menil jsem ji za jiny kus a bez uspechu.

I pres argumenty typu: "Voni se ty Wokna stejne
hryzou, tak vo co de." nakonec pri reklamaci priznali,
ze nejsu sam a skoncil jsem u jinyho typu.

Ta verze BIOSu je taky na nic, klidne priradi dvema (trem)
zarizenim jedno irq.

Jestli ta deska nekomu jede, pak

a) ma novejsi revizi a zaroven
b) novejsi BIOS a zaroven
c) se narodil pod stastnou hvezdou a zaroven
d) stejne neco prehledl.

           pk