Jak rozbehnout MIDI pod Linuxem?

Peter Lacko lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pátek Duben 3 16:10:57 CEST 1998

Tomas Valusek <tvalusek na vs.inext.cz> wrote:
> Dobry den,

> nainstaloval jsem RH 5.0, pustil sndconfig (nebo tak nejak) a chtel pustit
> playmidi. Ten ale na me vybafnul ze "/dev/sequencer is not configured". Tak
> jsem zacal hledat slovo sequencer pres X-ovy helptool, ale hodil mi jenom
> dva odkazy, ze kterych jsem nic nevycetl. Ani na Webu jsem nebyl uspesny.

> Jak dal?

Hmm , skus ist cez setup, tam by mal byt tusim soundsetup, alebo ak tam nie
tak skus priamo soundsetup alebo setupsound (nepametam si to presne.. ),
 Mne potom zvukovka isla pekne v pohode - a netreba prekompilovat jadro,
sdandardna instalacia ma ovladace zvukovky ako moduly, takze nie su
problemy.

Pecko