locales

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Pátek Duben 3 17:12:02 CEST 1998

Tak jsem nakonec sehnal vse potrebne. Vse jsem dle dostupnych navodu
nainstaloval a rozhodl se vec vyzkouset. Stahl jsem si fileutils-3.16 a
jal se vec vyzkouset.
Bohuzel nic se nedelo. Pokusne jsem prehodil jazyk na Nemcinu(de) a hle
du mi vypsalo help nemecky. Koukl jsem a nemecke katalogy meli koncovku
.mo a ty nase se mi zkompilovali a nainstalovali se z koncovkou .cat.
Vse jsem delal dle dostupnych navodu (mam libc5.4.33) . Muzete mi nekdo
rict jak to ma vlastne vypadat, ma to treba vypsat datum cesky ?

                                           Dekuji
                                                     Marvin

Ps: zkusil jsem nemecky katalog podstrcit misto ceskeho a najednou to
psalo nemecky.

--

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na email.cz