sendmail - vice domen

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Pondělí Duben 6 10:21:01 CEST 1998

On 6 Apr 1998, Milan Suchanek wrote:
> uz par hodin se morim s nasledujicim problemem: Potrebuju, aby uzivatele
> jednoho pocitace mohli uzivat vice domen.  Moje predstava je takova, ze
> do /etc/mailertable dam:
> [...]
> Pujde to nejak sikovne vyresit?

Za nejsikovnejsi reseni bych povazoval nahrazeni sendmailu qmailem. Sice
se s nim nedaji hrat piskvorky, coz se sendmailem pry lze, ale na
dorucovani posty naprosto staci. Ja ho pouzivam na hlavnim postovnim
serveru nasi site a mam klidnejsi spani nez kdyz tam byl sendmail.
Obsluhuje maily pro 15 domen a v pohode to zvlada.
Jeho konfiguracni soubory se nehemzi zkratkami bez zrejmeho vyznamu,
samotna konfigurace se nepodoba obradum VooDoo a myslim, ze je bezpecnejsi
(pod rootem nebezi to co pod nim bezet nemusi).

Ale jestli mate radi cernou magii tak se sendmailu nevzdavejte...

Michal Ludvig