sendmail - vice domen

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Duben 6 10:50:45 CEST 1998

:> Za nejsikovnejsi reseni bych povazoval nahrazeni sendmailu qmailem. Sice
:> se s nim nedaji hrat piskvorky, coz se sendmailem pry lze, ale na

ad piskvorky: vie niekto nejaky smernik na to macro ? kazdy to spomina, ale
nikde som to este nenasiel ..

:> serveru nasi site a mam klidnejsi spani nez kdyz tam byl sendmail.
:> Obsluhuje maily pro 15 domen a v pohode to zvlada.

to zvladne bez problemov aj sendmail ..

:> Jeho konfiguracni soubory se nehemzi zkratkami bez zrejmeho vyznamu,

toto sa mi zda prilis demagogicke .. sendmail nie je az taky zlozity, ako sa
to ludia snazia prezentovat .. skor by som povedal, ze je to poza
pretvavajuca zo starsich cias, ked konfigurovat sendmail naozaj znamenalo
stravit bezsenne noci a trhat si vlasy ..

:> samotna konfigurace se nepodoba obradum VooDoo a myslim, ze je bezpecnejsi
:> (pod rootem nebezi to co pod nim bezet nemusi).
:> Ale jestli mate radi cernou magii tak se sendmailu nevzdavejte...

a toto uz uplne ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying