Staroffice 4.0 na RH5 - problemy s libc

Ondrej Suchy ondrej na eurexa.cz
Pondělí Duben 6 12:34:03 CEST 1998

Zdravim.

Mam nasledujici problem, nevite jak to resit?

Pokousim se nainstalovat Staroffice 4.0 na RH5. Setup mi rika klasickou
chybovou hlasku (cit.: "Syntax error at token 'I' expected declarator
... ").
Podle dokumentace je to zpusobeno starou verzi libc. Ovsem ja uz si
nevim rady, nebot jsem zkousel soffice predhodit vsechny mozne verze
libc jake jsem sehnal, vcetne v Linuxovych novinach doporucene
libc.so.5.4.38.
(Knihovny mam - snad - linknute dobre, ldconfig nijak neprotestuje, )

Nemate nekdo funkcni instalaci? Zajimalo by mne, jakou verzi libc
pouzivate, pripadne dalsi tipy k instalaci.

Diky,
zdravim
    Ondra Suchy

Ondrej Suchy