Staroffice 4.0 na RH5 - problemy s libc

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Pondělí Duben 6 13:06:52 CEST 1998

Ondrej Suchy wrote:

> Zdravim.
>
> Mam nasledujici problem, nevite jak to resit?
>
> Pokousim se nainstalovat Staroffice 4.0 na RH5. Setup mi rika klasickou
> chybovou hlasku (cit.: "Syntax error at token 'I' expected declarator
> .. ").
> Podle dokumentace je to zpusobeno starou verzi libc. Ovsem ja uz si
> nevim rady, nebot jsem zkousel soffice predhodit vsechny mozne verze
> libc jake jsem sehnal, vcetne v Linuxovych novinach doporucene
> libc.so.5.4.38.
> (Knihovny mam - snad - linknute dobre, ldconfig nijak neprotestuje, )

> [...]

Vis, veskery tvuj problem je v tom, ze potrebujes mit link libc.so.5
v adresari (tusim) /usr/i486-linux-libc5/lib/ , ktery bu mel ukazovat
na novejsi knihovnu. Presny navod (tedy az na zmenu linku) najdes
v lednovych LN. Tez pouzivam verzi 5.4.38 a soffice mi v pohode
funguje.
Ted trosku off-topic. Pokud mas min nez 40 MB RAM, moc ti SOffice
nedoporucuju. Na 32 MB EDO se mi 3.1 spis plazila a byla hodne nestabilni.

Kupodivu po upgrade na 64 MB SDRAM byl krasne cily a nepadal. v 4.0 jsem
na tech 32 uz nezkousel, ale verim tomu, ze co do rychlosti to nebude o
moc
lepsi. Navic novy feature, polozka menu typu Directory, je pri rozsahlych
template adresarich pekne na obtiz. Proto doporucuji presunout menu
Autopilot a New az pod Exit, abyste si nemuseli pri prochazeni menu varit
caj.

Ota Buchta, otalinux na buchtovi.cz