iomega ZIP na SCSI + originalni SCSI karta

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Duben 6 16:00:54 CEST 1998

> Mam problem :
>
> Pokousim se poprat s Linuxem (Red Hat 5.2), ale nepovedlo se mi
> nainstalovat ZIP drive na SCSI s pouzitim originalni "mini-SCSI"
> karty. Tato karta (tusim AVA 1540 nebo tak nejak) neni v seznamu,
> autodetekce pri instalaci nic nezjistila a jedine, co vim, je INT 11,
> ktery je nastaveny pomoci jumperu.
>
> Pouziva nekdo tuto sestavu ?
Ja ano.

Musi byt jadro prelozene s podporou SCSI AHA-152x.
Pri bootovani se mu musi predat parametry, napr. pomoci lilo
pridat do lilo.conf radek
append = "0x340,11,5,1"
(1. = adresa pameti druha varianta 0x140, viz posledni jumper.
 2. = IRQ, viz prvni ctyri jumpery
 3. = scsi ID, viz nastaveni na ZIPu
 4. = parita)

Pak se mi to rozbehlo a funguje to bez problemu. Pisu to z hlavy, tak
doufam, ze si to pamatuji presne.

Ma to jen jednu zvlastnost, pri startu mi to (asi jadro) vypisuje, ze
nalezlo sda1
        sda8
Nevite jestli to jde nejak odstranit?

> Ma nekdo zkusenosti s SCSI ZIPkami obecne ?
Velmi dobre, jinak mame ext. scsi pripojenou pres AHA 3940W.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe