iomega ZIP na SCSI + originalni SCSI karta

Michal Fikera fik na proxima.brn.foresta.cz
Pondělí Duben 6 16:31:19 CEST 1998

Pavel Lisy <pali na tmapy.cz> wrote:
: > Mam problem :
: >
: > Pokousim se poprat s Linuxem (Red Hat 5.2), ale nepovedlo se mi
: > nainstalovat ZIP drive na SCSI s pouzitim originalni "mini-SCSI"
: > karty. Tato karta (tusim AVA 1540 nebo tak nejak) neni v seznamu,
: > autodetekce pri instalaci nic nezjistila a jedine, co vim, je INT 11,
: > ktery je nastaveny pomoci jumperu.
: >
: > Pouziva nekdo tuto sestavu ?
: Ja ano.

: Musi byt jadro prelozene s podporou SCSI AHA-152x.
: Pri bootovani se mu musi predat parametry, napr. pomoci lilo
: pridat do lilo.conf radek
: append = "0x340,11,5,1"

Staci zadat jen prvni dve hodnoty.

: (1. = adresa pameti druha varianta 0x140, viz posledni jumper.
:  2. = IRQ, viz prvni ctyri jumpery
:  3. = scsi ID, viz nastaveni na ZIPu

   To ma byt ID radice ne zarizani. Jak byste tam nacpal vic ID?
   Tady ma byt 7. ten radic je dost prihlouplej a neumi jine ID nez 7.

:  4. = parita)

: Pak se mi to rozbehlo a funguje to bez problemu. Pisu to z hlavy, tak
: doufam, ze si to pamatuji presne.

: Ma to jen jednu zvlastnost, pri startu mi to (asi jadro) vypisuje, ze
: nalezlo sda1
:         ...
:         ...
:         sda8
: Nevite jestli to jde nejak odstranit?

Dochazi ke konfliktu ID. Viz bod 3 vyse.

: > Ma nekdo zkusenosti s SCSI ZIPkami obecne ?
: Velmi dobre, jinak mame ext. scsi pripojenou pres AHA 3940W.

: Pavel

:   Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
:  |         |              T-MAPY s.r.o.
:  |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
:     |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
:    M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
:     |___|                 Czech Republic Europe

--
Michal Fikera                              E-mail: fik na foresta.cz
Foresta SG, a.s.                           Tel:    ++420-5-521211