HiColor 2 + Netscape

Linux na p15.monet.cz Linux na p15.monet.cz
Pondělí Duben 6 18:14:00 CEST 1998

Mam 2 lehke problemy s >256 barvami v X.
Konfigurace: RH5, XF 3.3.2, S3 Virge GX2, server SVGA

Drive jsem zkousel nahodit 32k nebo 64k barev a neslo to. Obraz se
rozhodil,
monitor napsal neco oskliveho na obrazovku (je az moc chytrej) a bylo po
vsem.
Ted me napadlo jen zak zkusit 24bit color a ONO TO FUNGUJE..... Akorat
najak blika pro prekreslovani okna. To se mi podarilo osetrit tak, ze
bud vypnu
XAA (to pak pomalu prekresluje), nebo snizim frekvenci v ModeLine (pak
se ale
dostavam tesne nad 70 Hz).

Otazky:
1.Nevite proc mi funguje 8 a 24 bit barva a nejde 15 a 16 bit (stejny
config,
prepinam to -bpp)?
2. Neda se nejak odstranit to problikavani?

A jeste jedna mala nakonec. Netscape Comm. na 8bitech bezi pekne,
ale na 24 bitech jsou ikony na tlacitkach monochromaticke (a kupodivu
obrazky v okne treba po About jsou v poradku, i kdyz jsou true color).
Zkousel jsem nejake prepinace, ale nic..... Nevite co s tim?

Diky za odpoved.

Ales