sendmail - vice domen

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Duben 6 19:10:23 CEST 1998

> Aky je medzi tym rozdiel?

   Jaky je rozil mezi tim, kdyz se ji bramborova kase lzici a rukou?
Ale k veci: Obavam se, ze pokud v tom souboru bude i define(PSEUDONYMS,
... (treba protoze jsem to nekde videl, nebo ze mi to nekdo poslal), tak
se to muze seredne pohadat. A ten kdo to udelal, na to bude koukat jak
puk. Kdyz uz tam to makro je, tak je rozumne ho pouzit a ne zkouset, co
jeste projde...

                                                    S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229