Mrtve klavesy v cestine a gvim

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Duben 7 12:00:10 CEST 1998

> Delal jsem mapovani pro vim5 (funguje v gvim a vim pro
> consolu). Neni zavisle na pocesteni xtermu (to nepouzivam),
> vyzaduje ovsem nejaky cesky font.
>
> Vse je reseno na urovni vimoveho mapovani,
> coz ma tu vyhodu, ze cestinu lze zapnout pouze
> pro Insert mode.
>
> Definuje dve klavesnice:
> enhanced english - jako orig., levy Alt zpristupni ceska
> 	  pismena, ShiftLAlt pak pismena velka
> 	  ShiftLAlt 6 --> \v Z   atd.
>
> czech, kde naopak Alt vraci klavesam puvodni vyznam.

> [...]
Ja bych chtel, ale kdyz jsem o to pozadal na soukr. adresu, nic
nedorazilo. Tak to zkousim pres konferenci

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe