Mrtve klavesy v cestine a gvim

Josef Feit jfeit na ics.muni.cz
Pátek Duben 3 13:47:17 CEST 1998

pali na tmapy.cz (Pavel Lisy) writes:

>Funguje vam to nekomu?

>Mel jsem dojem, ze mi to chodi, ale nyni jsem zjistil, ze ne, hacek
>zustane pred pismenem. Muj dotaz zni, je to normalni vlastnost
>pocesteni v XFree 3.3.1 a patch knihovne (od Stana Meduny
>kompilovane pro glibc), nebo jsem nekde neco rozhodil. Podotykam, ze
>mi to v rxvt, xtermu, ... chodi spravne.

Delal jsem mapovani pro vim5 (funguje v gvim a vim pro
consolu). Neni zavisle na pocesteni xtermu (to nepouzivam),
vyzaduje ovsem nejaky cesky font.

Vse je reseno na urovni vimoveho mapovani,
coz ma tu vyhodu, ze cestinu lze zapnout pouze
pro Insert mode.

Definuje dve klavesnice:
enhanced english - jako orig., levy Alt zpristupni ceska
	  pismena, ShiftLAlt pak pismena velka
	  ShiftLAlt 6 --> \v Z   atd.

czech, kde naopak Alt vraci klavesam puvodni vyznam.

atd.
Vse je snadno modifikovatelne.

Ma-li nekdo zajem, dejte mi vedet.

JF