Instalace AWE supportu

Pavel Kasparek kasparek na brailcom.cz
Středa Duben 8 11:19:26 CEST 1998

On Tue, 7 Apr 1998, Tomas Valusek wrote:

> z http://bahamut.mm.t.u-tokyo.ac.jp/~iwai/midi.html jsem si stahl driver pro
> SoundBlaster AWE32, rozbalil do docasneho adresare (/install), precetl
> readme a ... jsem z toho tumpachovy. Jak mam postupovat dal?
>
> Mam RH5.0 s jadrem 2.0.33

Je potreba mit nainstalovane zdrojaky jadra v /usr/src/linux.
V adresari kde /install kde je ten AWE driver rozbalen bude skript
install.sh, ktery po spusteni zjisti jaka verze sound driveru je ve
zdrojacich jadra a prislusne ji upravi/prepise. Navic mam dojem ze je tam
jeste skript install-Redhat.sh nebo tak nejak, ktery dela totez pro jadro
rozbalene z rpm baliku Redhatu 5.0, ktere neni presne original ale nejak
od RedHatu upravene.
Potom je potreba prelozit znovu jadro a teoreticky by to melo stacit.

Prakticky jsem to zkousel a funkcni sound driver s podporou AWE jsem
stejne neziskal. Nakonec jsem skoncil u tohoto reseni:

-original zdrojaky 2.0.33
-pres ne nainstalovany OSS/Free sound driver (tusim 3.8s)
-pres nej skriptem install.sh posledni AWE driver (byl novejsi nez v
poslednim OSS/Free)
-potom prelozit sound driver jako modul

Takhle mi to chodi.

Ten prelozeny zvukovy modul muzu kdyztak poslat, mel by chodit s jadrem
2.0.33 aniz by se muselo neco prekladat. Staci insmod sound a je to.
Akorat je potreba aby byl se spravnym nastavenim I/O a IRQ a DMA karty,
protoze nejak nebere zadne parametry ktere to meni. Nevite nekdo jak se
daji v posledni verzi OSS/Free sound driveru zadat parametry zvukovky ?
Parametr pro modul sound=0x2220515 a tak to nebere, parametry io=0x220
irq=5 dma=1 dma16=5 a tak take ne.

S pozdravem Pavel.

--
Pavel Kasparek