pop3 automaticky

Středa Duben 8 00:40:56 CEST 1998

~/.fetchmailrc obsahuje (prava 600 !!!):
poll pop.provider.net proto pop3 user jsmith
     with password secret1 is root here

Ze serveru pop.provider.net se protokolem pop3 stahne z uctu jsmith
(s heslem secret1) vsechna posta a vhodi se do lokalni schranky uzivatele
root. Pool zajisti, ze staci napsat jen fetchmail a stahne se to samo
(neni potreba zadavat cele jmeno serveru jako parametr).
Vice viz man fetchmail (jsou tam i priklady). Dalsi trideni posty se da
delat napr. procmailem (tj. z jednoho mailboxu se treba posta roztridi vice
uzivatelum).

> Mam na RH5 nainstalovanel automatickej dial-up. Potrebaval bych, aby
> nejakej soft mi obcas (cca po 2 hodinach) ztahoval postu ze schranek,
> ktery jsou pristupny jenom pres pop3 a ukladal to do lokalnich schranek
> uzivatelu. Nejde to nejak pres fetchmail, nebo neda se to udelat pres
> sendmail (radsi ne).

Sendmail by byl dobrej tak na stahovani posty pro celou domenu.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution