Instalace AWE supportu

Tomas Valusek tvalusek na vs.inext.cz
Středa Duben 8 21:56:57 CEST 1998

Dobry den,

> [...]
>zdrojacich jadra a prislusne ji upravi/prepise. Navic mam dojem ze je tam
>jeste skript install-Redhat.sh nebo tak nejak, ktery dela totez pro jadro
>rozbalene z rpm baliku Redhatu 5.0, ktere neni presne original ale nejak
>od RedHatu upravene.
>Potom je potreba prelozit znovu jadro a teoreticky by to melo stacit.
>
>Prakticky jsem to zkousel a funkcni sound driver s podporou AWE jsem
>stejne neziskal. Nakonec jsem skoncil u tohoto reseni:
>
>-original zdrojaky 2.0.33
>-pres ne nainstalovany OSS/Free sound driver (tusim 3.8s)

Co to je, k cemu je to dobre? Ja tohle vubec neznam a provedl jsem patch
primo na panensky kernel 2.0.33

>-pres nej skriptem install.sh posledni AWE driver (byl novejsi nez v
>poslednim OSS/Free)
>-potom prelozit sound driver jako modul
>
>Takhle mi to chodi.

U me se to taky tak tvari, ale kdyz jsem upgradnul playmidi na podporu awe a
pak ho pustil, neozval se ani ton

>Ten prelozeny zvukovy modul muzu kdyztak poslat, mel by chodit s jadrem
>2.0.33 aniz by se muselo neco prekladat. Staci insmod sound a je to.
>Akorat je potreba aby byl se spravnym nastavenim I/O a IRQ a DMA karty,
>protoze nejak nebere zadne parametry ktere to meni. Nevite nekdo jak se
>daji v posledni verzi OSS/Free sound driveru zadat parametry zvukovky ?
>Parametr pro modul sound=0x2220515 a tak to nebere, parametry io=0x220
>irq=5 dma=1 dma16=5 a tak take ne.

K cemu je MPU401 IRQ? V dos/windows se nic podobneho u awe32 nenastavuje a
tak si s timhle nevim rady, help k tehle polozce neexistuje :-(

Jinak moc diky za pomoc, pomuze mi to pri tvorba Musician's Linux howto.

Tomas Valusek