Instalace AWE supportu

Pavel Kasparek kasparek na brailcom.cz
Čtvrtek Duben 9 10:28:24 CEST 1998

On Wed, 8 Apr 1998, Tomas Valusek wrote:

> Co to je, k cemu je to dobre? Ja tohle vubec neznam a provedl jsem patch
> primo na panensky kernel 2.0.33

OSS/Free je sound driver co je v jadru linuxu, akorat ze ve stabilni
verzi 2.0.33 je uz hodne stary. Ve vyvojovych 2.1.X je vzdy nejnovejsi. Na
strankach tusim http://www.4front-tech.com/ossfree/ je ke stazeni novy
modul ve verzi pro stabilni jadra. Uplne se nim ve zdrojacich jadra
nahradi adresar drivers/sound a jeste nejake .h soubory v include.
S timhle novejsim sound driverem mam o dost lepsi zkusenosti nez s tim
starym, ale podpora AWE je v nem (nebo aspon kdyz jsem to zkousel byla)
stejne taky starsi, takze to chtelo jeste posledni AWE driver.

> U me se to taky tak tvari, ale kdyz jsem upgradnul playmidi na podporu awe a
> pak ho pustil, neozval se ani ton

U AWE musi byt take aby to hralo nahran nejaky sound bank, dela to
program sfxload (z baliku AWE driveru). Musi se nim nahrat aspon
standardni sada (treba soubor synthgm.sbk), jinak je to zticha.

> K cemu je MPU401 IRQ? V dos/windows se nic podobneho u awe32 nenastavuje a
> tak si s timhle nevim rady, help k tehle polozce neexistuje :-(

U SB k nicemu, pri konfiguraci jadra se tam dava -1.

> Jinak moc diky za pomoc, pomuze mi to pri tvorba Musician's Linux howto.

Jinak jsem taky narazil na problem s "midi thru" s midi klavesnici a AWE
midi v linuxu (v midi sequenceru Jazz) - nefungovalo to. Vyresila
ta mala uprava zdrojaku sound driveru, kdyby to nekoho zajimalo.

S pozdravem Pavel.

--
Pavel Kasparek
mailto:kasparek na brailcom.cz