Antivir

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Čtvrtek Duben 9 09:39:18 CEST 1998

	[Brukner, Ludek]  To se netyka jen kryptovani, co kdyz nekdo
posle .zip jako attachment... Podle mne je myslenka na cteni posty
uzivatelum robotem, ktery ji kontroluje na HIV ;-) tak slozite, az se to
nevyplati... Nicmene, chcete-li toto cinit a pouzivate-li procmail jako
dorucovatel lokalni posty (napr. v distribuci Redhat),
	tak najdete vse potrebne v man procmail, man promailrc a man
promailex. Dale budete potrebovat nejaky skriptovy rozbalovac atachmentu
(metamail ?) a nejaky antivir. Procmailu se lze zbavit napr. tim, ze
periodicky kontrolujete mailboxy uzivatelu, ale ten zbytek se okecat
neda...

	Prijemnou zabavu :-))))))