Antivir

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Čtvrtek Duben 9 11:36:23 CEST 1998

> 	[Brukner, Ludek]  To se netyka jen kryptovani, co kdyz nekdo

nema smysl hledat duvod proc by to neslo. I kdyby zadny nebyl muzete
stejne uvazovat nad tim zda Vas antivir najde 100% viru nebo
jen 70,6986798%. Hodne uzivatelu nepouziva kryptovani a bezne
formaty se prekontrolovat daji ( ZIP, ARJ, TAR, GZ, ..). Casto
nekdo jen veme DOC soubor, prilozi ho k mailu a zitra nefunguje
pulka Intranetu (nedelam si srandu)

> posle .zip jako attachment... Podle mne je myslenka na cteni posty
> uzivatelum robotem, ktery ji kontroluje na HIV ;-) tak slozite, az se to
> nevyplati... Nicmene, chcete-li toto cinit a pouzivate-li procmail jako
> dorucovatel lokalni posty (napr. v distribuci Redhat),
> 	tak najdete vse potrebne v man procmail, man promailrc a man
> promailex. Dale budete potrebovat nejaky skriptovy rozbalovac atachmentu
> (metamail ?) a nejaky antivir. Procmailu se lze zbavit napr. tim, ze
> periodicky kontrolujete mailboxy uzivatelu, ale ten zbytek se okecat
> [...]

Ta posledni veta sedi ze vseh nejvic :-)

S pozdravem
   Petr Snajdr