fwd: Re: Pevna linka permanentne na ppp0

Milan Molnar molnar na axon.sk
Čtvrtek Duben 9 15:29:37 CEST 1998

[ odpovidam ti osobne, protoze jsi nedaval cc do linux na muni.cz, ale pokud by
  ti to nevadilo, forwardni tam moji odpoved - mozna to bude zajimat i vic
  lidi ]

  	Takze konam podla doporucenia a zaroven dakujem Yenyovi (sorry
ak som to schomolil) a p. Martinovi Patkovi, ktori mi poradili v
podstate to iste.

Milan Molnar pise:
: > 	Myslim, ze tohle nejde. Sam jsem se o to pred casem zajimal,
: > ale nakonec jsem nikdy nenasel duvod, proc bych to potreboval. Vsechno
: > se da udelat tak, aby clovek konkretni jmeno interface nepotreboval
: > (nebo se pletu?).
:
: 	S tym s Tebou suhlasim, ale neviem spravne nakonfigurovat za
: takych podmienok filtre pomocou ipfwadm. Nie som nejaky borec a uz sa
: mi z toho toci hlava.
:
	:-) Ano. IPfw by byl tak jediny pripad, kde by asi byla potrebna
znalost jmena PPP rozhrani. Ale tohle jde obejit tak, ze se filtr pro
prislusne rozhrani nahazuje az v okamziku nahozeni vlastniho PPP
rozhrani - ze scriptu /etc/ppp/ip-up (viz man pppd) - ten script dostane
vsechny potrebne informace jako parametry (jmeno ppp rozhrani, adresy
a podobne). Obdobne se shazovanim filtru - /etc/ppp/ip-down.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //

--

					      Milan
Milan.Molnar na axon.sk		Unix System & Network Administrator