Osklive poznamky ke klavesnicim v X

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Čtvrtek Duben 9 14:35:22 CEST 1998

Derfinak Jan <derfinak na hron.fei.tuke.sk> wrote:

> :)
> To nie je nutne. Na to aby fungovala klavesnica nemusite pouzivat kompletne
> locales. Staci nastavit iba premennu LC_TYPE a ls bude pekne anglicke.
                                       ^^^^^^^ tady ma byt LC_CTYPE

>                     jano

   Vzhledem k tomu, ze cast diskuse probehla v soukrome poste, tak posilam
jeste tuto poznamku; treba nekomu pomuze - myslim, ze jsem nebyl sam, kdo
nastavil $LANG na cs a pak se mu to nelibilo (slysel jsem treba o GIMPu,
ktery nebyl schopen cist konfiguracni soubory, protoze pri jejich vytvareni
zapsal cisla podle locales)...

Zdenek Kabelac <kabi na lynkos.fi.muni.cz> wrote:
> Jestli jsou v RedHat "poprasene" locales tak si je holt
> musite opravit - ale pokud chcete menit
> jen klavesnici a nechcete ceska hlaseni, staci
> nastavit promennou LC_CTYPE - doporuciji precist
> si nejake manove stranky nez takto zacnete pomlouvat :-)

   Ty jsem cetl, ale neni nad to, kdyz cloveka nekdo "nakopne". Takze si
nastavim jenom LC_CTYPE, LC_COLLATE a pripadne LC_MESSAGES na cs a ostatni
necham byt. To je tak, kdyz chce clovek vsechno, i to co vlastne nechce :-)
Kdyby to bylo v dokumentech o pocestovani napsano rovnou (a ne LANG=cz),
byl by svet zase hezci. Oho! vi uz bere uz~ivatel za jedno slovo. Dekuju
moc.

                                                  S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229