nemuzu zprovoznit Gimp

Pavel Honzatko honzatko na ure.cas.cz
Pátek Duben 10 12:29:08 CEST 1998

Petr Olsak wrote:

>  Ze  zoufalstvi jsem tedy zkusil aspon neco nacmarat. Ani to neslo.
> prohlasil:
> "No brushes available for use with this tool". Protoze jsem tim gimpem
> nebyl schopen nic nakreslit, ani nacist, jiz podruhe jsem tech 100MB na
> disku po dvou zbytecne stravenych hodinach vymazal. Ma nekdo podobne
> zkusenosti? Je nekdo z blizkosti Dejvic, kdo by mi mohl s tou kompilaci
> pichnout?
>
> Dekuji
>
> Petr Olsak

Ja jsem ze zoufalstvi zeditoval soubor gimprc, radek brush-path, mozna je
dobre podivat
se tez na plug-in-path.

--
                                               Pavel HONZATKO

   Institute of Radio Engineering and Electronics
      Academy of Sciences of the Czech Republic
Chaberska 57, 182 51 PRAHA 8 - Kobylisy, Czech Republic
FAX: +420 2 688 02 22             TEL: +420 2 688 18 04