nemuzu zprovoznit Gimp

Daniel Skarda 0rfelyus na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 9 20:41:00 CEST 1998

 > Kompilace probehla bez problemu. Po spusteni a pokusu zavest obrazek.tif
 > Gimp prohlasil, ze "open failed" (xv si s obrazkem samozrejme poradi). Ze
 > zoufalstvi jsem tedy zkusil aspon neco nacmarat. Ani to neslo. prohlasil:
 > "No brushes available for use with this tool".

Zadne cmaradla, nejde nacist tif...  Dal jste `make install'? O jakou versi
Gimpa (Gtk) se jednalo?

 > Protoze jsem tim gimpem
 > nebyl schopen nic nakreslit, ani nacist, jiz podruhe jsem tech 100MB na
 > disku po dvou zbytecne stravenych hodinach vymazal.

100MB? Tolik snad ne! Bud jste musel kompilovat Gimp s parametrem -g (debug
info) nebo staticky linkoval vsechny knihovny.

Ja jsem instaloval Gtk/Gimp priblizne nasledujicimi prikazy

# pro odvazne:
export PATH=/usr/local/egcs/bin:$PATH

tar -xzvf gtk+-0.99.10.tar.gz
cd gtk+-0.99.tar.gz
CFLAGS='-O2 -m486 -fomit-frame-pointer' ./configure --disable-static
make
make install
cd ..
tar -xzvf gimp-0.99.24.tar.gz
cd gimp-0.99.24
CFLAGS='-O2 -m486 -fomit-frame-pointer' ./configure --disable-static \
  --enable-gimpdir=.gimp-0.99.24
make
make install

Toto byl seznam prikazu, ktery by Vam mel plne postacit ke zdarnemu
zkompilovani/nainstalovani Gimpa.

Dan