Netscape-Comunnicator 4.05

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Pátek Duben 10 17:42:21 CEST 1998

> bohuzel nefunguje (libc5.4.36, netscape 3.01 Gold). Taky bus error,
> pokazde, kdyz se mu chce.
>
> Karel

  zvlastni - od te doby, co jsem presel z rh4.2 a rh5.0 na sw3.4, nemam
zdaleka takove problemy jako jsem ival s produkty od redhatu.
  netscape 4.04 mi chodil be nejmensich problemu a 4.05 je naprosto v
pohode taky. zadny bus error. libc je 5.4.33.

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)