Netscape-Comunnicator 4.05

Jan Rusnak jr na sky.emtest.sk
Sobota Duben 11 15:05:38 CEST 1998

Michal Hucik wrote:

> Hi,
>         pokusil jsem se ho nainstalovat a mam tu jen drobne postrehy ktere
> by snad mohly nekoho zajimat a pripadne odradit od stahovani nekolika MB:
>
> - zda se ze po vzoru StarOffice 4.0 je novy netscape taktez nepocestitelny
> (alespon mne se to nepovedlo)
>
> - pokud mate nastavene locales, tak je hodne ukriceny a otravuje s podivnyma
> chybovkama (pomuze pred spustenim nastavit LC_ALL=en)
>
> - oblibena netscapovska hlaska 'Buss Error' a nasledne zhrouceni programu je
> pomerne castou zalezitosti (mam pocit ze takhle obcas reaguje na stisk
> [...]
Dlhodobo pouzivam NS Comunicator 4.04. Bez lokalizacie.
Po tyzdennom pouzivani 4.05 mozem konstatovat ze fakci OK.
4.04 obcas spadla, pri natahovani urcitych stranok.
Mozem ale konstatovat ze Navigator je stabilnejsi na linuxe ako
na w95 a wNT, kde dost casto pada. (system ma DEB. 1.3, 2.0.33).

--
Jonny

       J A N     R U S N A K
       <jonny na cyberspace.sk>