X-server na W95

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Středa Duben 15 11:57:12 CEST 1998

Doufam, ze me nebudete kamenovat, ale potreboval bych pouzivat X-Windows a to
server spusteny na W95 a klient na Linuxu (moc mi ty nazvy server/klient
nesedi, spis bych rekl ze je to obracene, ale pokud jsem to dobre pochopil,
nazyva se to tak).

Nemam s X windows zadne zkusenosti a v literature se predpoklada, ze vse bezi
na Linuxu, tak nevim.

1. Nemuze mi nekdo poradit x-server pro W95, nejlepe free
2. Co musim nakonfigurovat na Linuxu a jak to spustit (staci strucne,
podrobnosti si najdu - potrebuji pochopit zaklad)
3. Jak lokalizovat xserver na w95, aby psal cesky vc, klavesnice.

4. Existuje pod x windows html editor, samozrejme nemusi byt wysiwyg, ale aby
mi alespon trochu pomohl...

Predem dekuji za pomoc a preji hezky den...

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz