X-server na W95

Vojtech Pavlik vojtech na twilight.ucw.cz
Středa Duben 15 12:18:31 CEST 1998

> Nemam s X windows zadne zkusenosti a v literature se predpoklada, ze vse bezi
> na Linuxu, tak nevim.
>
> 1. Nemuze mi nekdo poradit x-server pro W95, nejlepe free

NetManage Chameleon X
	http://www.netmanage.com/products/unixlink/x.asp
Xlink Omni-X
	http://www.xlink.com/x.htm
FTP Software X OnNet
	http://www.ftp.com/product/xonnet/
NCD PC-Xware
	http://www.ncd.com/ppcx/ppcx.html
Reflection X
	http://www.wrq.com/products/dsheets/rxnt.htm
StarNet Micro X-Win32
	http://www.starnet.com/docs/xwin32.html
Frontier Technologies SuperX
	http://www.frontiertech.com/XSALE/HOMEPAGE.HTM
Labtam X-WinPro
	http://www.labf.com/index.html
Astec X
	http://www.astec.co.jp/ENGLISH/ASTECX/
SCO XVision Eclipse
	http://www.sco.com/vision/products/eclipse/
Hummingbird Exceed
	http://www.hummingbird.com/products/exceed/
Intergraph eXalt
	http://www.intergraph.com/iss/products/prodtool/nfs/ex_dl.pl
Microimages MI/X
	http://www.microimages.com/freestuf/mix/

Free je pouze ten posledni - MI/X. Ale neni nic moc. Me se zatim
nejvic libil X-Win32, kteryzto ma omezeni 2 hodiny behu na spusteni
v demo verzi, a neni ani prilis zabugovany, jako napriklad take velmi
pekny Astec X, ktery umi poustet multi-window mod i s Xovym windowmanagerem.

> 2. Co musim nakonfigurovat na Linuxu a jak to spustit (staci strucne,
> podrobnosti si najdu - potrebuji pochopit zaklad)

Na linuxu - bud xdm, nebo rsh, pripadne i xfs.

> 3. Jak lokalizovat xserver na w95, aby psal cesky vc, klavesnice.

Zatim netusim - nezkousel jsem. Pravdepodobne je to u kazdeho jinak.

> 4. Existuje pod x windows html editor, samozrejme nemusi byt wysiwyg, ale aby
> mi alespon trochu pomohl...

Napriklad Netscape Communicator. :)

> Predem dekuji za pomoc a preji hezky den...

Neni zac, a napodobne.

Vojtech