Potize pri ladeni s gdb

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Duben 15 14:02:38 CEST 1998

Mam problemek s gdb, pri ladeni mi na pri povelu "print promenna" nebo "display
promenna" tvrdi, ze tento symbol neexistuje v dannem kontextu. Jelikoz se jedna
o globalni promenou a toto provadim hned na prvnim radku programu, je to
evidentni nesmysl. Uz drive jsem se s podobnym problemem setkal, ale bylo to
proto, ze jsem do pole dlouheho 256 Byte zkousel nacpat skoro 500 Byte, takze
jsem prepsal nejakou cizi pamet. Jak ale rikam, v tomto pripade to testuji ihned
po startu programu a tudiz jsem jeste nemohl nic prepsat.

          Diky

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \