Potize pri ladeni s gdb

Zdenek Pizl pizl na max.af.czu.cz
Středa Duben 15 21:17:48 CEST 1998

Michal Krause wrote:

> Mam problemek s gdb, pri ladeni mi na pri povelu "print promenna" nebo "display
> promenna" tvrdi, ze tento symbol neexistuje v dannem kontextu. Jelikoz se jedna
> o globalni promenou a toto provadim hned na prvnim radku programu, je to
> evidentni nesmysl. Uz drive jsem se s podobnym problemem setkal, ale bylo to
> proto, ze jsem do pole dlouheho 256 Byte zkousel nacpat skoro 500 Byte, takze
> jsem prepsal nejakou cizi pamet. Jak ale rikam, v tomto pripade to testuji ihned
> po startu programu a tudiz jsem jeste nemohl nic prepsat.
>
>           Diky

> [...]

s tim jsem se taky setkal, mel jsem zdrojovy kod rozhozeny do nekolika
modulu a delalo to samy .
Poslal jsem do tyhle konf. dotaz, ale bylo ticho po pesine :((

zda se, ze gdb ma probemy az po urcite velikosti vysledneho
spustitelneho souboru (mne to zacalo takhle blbnout az pri velikosti cca
140 kB)

		Zdenek Pizl