Redhat contrib na CD

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Duben 15 15:46:54 CEST 1998

Dobry den,

pred casem tu nekdo shanel RH contrib na CD. Mam dnes na dvou CD
zkopirovano z ftp.muni.cz

Stav k 12. 4. 1998

1. cca 500MB
   redhat/contrib/i386
2. 360 MB
   redhat-5.0/updates/i386
   redhat-5.0/updates/noarch
   redhat/contrib/hurricane/i386

Nemam casovy prostor pro vypalovani a zasilatelskou sluzbu, ale
napadlo mne jestli by se v pripade zajmu toho nechtel nekdo ujmout,
treba CZLUG ? Tomu bych mohl ta dve CD poskytnout, vymenou za dve
cista.

Pokud by byl zajem, ozvete se.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe