Potize pri ladeni s gdb

Čtvrtek Duben 16 17:44:49 CEST 1998

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> writes:

> Mam problemek s gdb, pri ladeni mi na pri povelu "print promenna"
> nebo "display promenna" tvrdi, ze tento symbol neexistuje v dannem
> kontextu. Jelikoz se jedna o globalni promenou a toto provadim hned
> na prvnim radku programu, je to evidentni nesmysl.

Pokud neuvedete jakou verzi gdb, gcc, a pripadne i knihoven pouzivate,
pak tezko muzete ocekavat nejakou pomoc. Mozna mate nejposlednejsi
beta verze, mozna mate stabilni soucasne verze, ale mozna take mate
verze nekolik let stare. Vubec bych se nedivil, kdyby lide "znali
veci" Vas dopis ignorovali.

Jinak GDB ma vlastni skupinu gnu.gdb.bug, ktera je pristupna napr.
pres Deja News http://www.dejanews.com/. Pokud ani tam nenaleznete
odpoved, pak je potreba napsat bug report a pockat, az chyba bude
opravena.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR