problemy s internim modemem

Ales Pour A.Pour na sh.cvut.cz
Středa Duben 15 21:59:27 CEST 1998

Ahoj,
mam problem s internim modemem potazmo celou seriovou podporou. Kdyz
zkusim nastavit seriaky pomoci setserial, vsechno se zda byt OK; v
/proc/ioports se mi porty vypisuji i bez setserial nicmene uz se mi
neobjevi irq v /proc/interrupts! Takze nemysuju ani nemodemuju. BIOS pri
bootovani serialy najde... Zkousel jsem 2.0.33, 2.1.90 s ruznyma
kompilatorma  (egcs-1.0.2,gcc-2.7.2.3,gcc-2.8.1) na dvou ruznych
strojich (386,586) a nic. Jediny, co mi funguje dobre jsou porty
integrovane na 1 z tech dvou boardu, s externi kartou si proste neskrtnu
ani na jednom! Uffff, uz jsem z toho na prasek...
Nevite nekdo co se u mne deje?
Diky,
    Ales

P.S. Pri pokusech na boardu s integrovanyma portama jsem je samozrejme
disabloval...