problemy s internim modemem

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Čtvrtek Duben 16 10:15:53 CEST 1998

On Wed, 15 Apr 1998, Ales Pour wrote:

> Date: Wed, 15 Apr 1998 22:09:47 +0200 (MEST)
> From: Ales Pour <A.Pour na sh.cvut.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na ais.cz>
> Subject: problemy s internim modemem
>
> Ahoj,
> mam problem s internim modemem potazmo celou seriovou podporou. Kdyz
> zkusim nastavit seriaky pomoci setserial, vsechno se zda byt OK; v
> /proc/ioports se mi porty vypisuji i bez setserial nicmene uz se mi
> neobjevi irq v /proc/interrupts! Takze nemysuju ani nemodemuju. BIOS pri
V /proc/interrupts se irq vypisuji pouze v pripade,ze dane zarizeni,
ktere pouziva dane irq, pouziva nejaky proces nebo jadro.
Pokud tedy nemate pustene napriklad cu nebo gpm nebo neco jineho,
v /proc/interupts nic neni.

> bootovani serialy najde... Zkousel jsem 2.0.33, 2.1.90 s ruznyma
> kompilatorma  (egcs-1.0.2,gcc-2.7.2.3,gcc-2.8.1) na dvou ruznych
> strojich (386,586) a nic. Jediny, co mi funguje dobre jsou porty
> integrovane na 1 z tech dvou boardu, s externi kartou si proste neskrtnu
> ani na jednom! Uffff, uz jsem z toho na prasek...
Neni nahodou ta karta PnP ? Pokud ano, potrebujete balik pnptools
a musite ji napred nastavit.

                                      Pavel Just