Editor pro Xka a C

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Středa Duben 15 22:46:25 CEST 1998

Zdenek Kabelac wrote:

> Co treba takhle xfte - myslim ze to ma
> k windowsovksemu ovladani nejblize - a vypada to
> rozhodne lepe nez xwpe - zabira to jen 400Kb (a je to v X-sech)
> je i verze pro console ale neni verze do xtermu
>
> Ma to pomerne dost dobry syntax highligh - zvyraznuje
> napr volani method v c++ aj. :-)
>

>                 Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
>                         budete mit prazdny disk
>    Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz

Pekny podvecer,

Chtel bych jen dodat, ze tento editor (xfte) ma krome prijemneho
ovladani (pro dlouholeteho uzivatele Borlandskych IDEcek :-)),
take pomerne snadnou a flexibilni konfiguraci. Vnutit mu ceskou
klavesnici (v nepocestenych Xkach (s ceskym fontem)) mi trvalo cca.
pul hodiny, nez jsem pochopil system a nacvakal klavasnicove mapy.

Pokud by mel nekdo zajem, mohu zaslat patch pro tuhle "cestinu".

Xfte zatim nepouzivam dlouho, ale musim rici, ze mi nalezite prirostl
k srdci. Pro cloveka, ktery pri pouzivani slovutneho editoru vi,
dostava krece do prstu, je naprosto idealni :)

Take zminovany "highligh" (jak je to cesky?) ma pomerne promakany
a krome C a C++ umi treba i HTML, Javu, diff(!), perl, pascal, sh(!),
TeX, atd, atp... A neni problem pridat dalsi typy souboru.

Je snadno konfigurovatelny jako emacs (skoro, no...) a ma na rozdil
od neho prijatelnou velikost (328752B). A zdrojaky taky nemaji 10MB :)
Takze ja mohu jen a jen doporucit.

Zdravim
Slimag

PS: fte je k mani na http://ixtas.fri.uni-lj.si/~markom/fte/

--
If NT is the answer, you didn't understand the question.
                   -- stolen signature (linux-kernel na vger.rutgers.edu)