Editor pro Xka a C

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 16 10:19:38 CEST 1998

Miroslav Janis wrote:

> Chtel bych jen dodat, ze tento editor (xfte) ma krome prijemneho
> ovladani (pro dlouholeteho uzivatele Borlandskych IDEcek :-)),
> take pomerne snadnou a flexibilni konfiguraci. Vnutit mu ceskou
> klavesnici (v nepocestenych Xkach (s ceskym fontem)) mi trvalo cca.
> pul hodiny, nez jsem pochopil system a nacvakal klavasnicove mapy.
>
> Pokud by mel nekdo zajem, mohu zaslat patch pro tuhle "cestinu".

Nekteri z nas pisi mapy :-) a nekteri opravuji zdrojaky ze :-)

Autorovi jsem jiz zaslal patch na korektni zpracovani klavesnice - umi
to mrtve klavesy proste jede to jako kazda jina normalni aplikaci :-)
Autor prislibil ze to bude v nove verzi.

Nekteri tady tady hlasali neco o automatickem formatovani - to
samozrejme
umi i xfte i xemacs :-) to bych v dnesni dobe povazoval za normalni.
Tyto editory umi i templaty - xemacs toho umi mnohem vice, lec je
ponekud
tezkopadnejsi na konfiguraci (muj osobni nazor, se kterym nebudou
nekteri souhlasit)

> Take zminovany "highligh" (jak je to cesky?) ma pomerne promakany
?? Zvyrazoznovani syntaxe ??

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk