Potize pri ladeni s gdb

Čtvrtek Duben 16 17:04:40 CEST 1998

On Thu, 16 Apr 1998, Michal Krause wrote:

> [...]

Zalezi na tom. Ja jsem bez potizi (nepocitame-li to, ze to bylo ponekud
pomalejsi) ladil veci, ktere mely 5 a vice MB ladicich informaci.

> Vzhledem k tomu, ze jsem rad, pokud se s velikosti vysledneho programu dostanu
> pod 250 KB, budu asi mit potize tohoto typu porad :)
> Tim padem se ptam, muze mi nekdo doporucit nejaky jiny dobry debugger?

Gdb vyssi verze? :)

> Jo a jeste se chci zeptat na ElectricFence - podle dokumentace by mel umoznit
> najit pokusy o prepis cizi pameti, dealokace nepridelene pameti apod.
> Prilinkoval jsem knihovnu k programu a jediny vysledek je, ze mi po spusteni
> napise ElectricFence version xxxx, a program vesele pada dal. Asi neco delam
> spatne?

To je presne spravne. Funkce ElectricFence je v tom, ze to spadne hned,
jak to slapne vedle (zatimco jindy to casto spadne az po netrivialni
prodleve).

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]