Potize pri ladeni s gdb

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Duben 16 15:51:41 CEST 1998

Zdenek Pizl wrote:

> s tim jsem se taky setkal, mel jsem zdrojovy kod rozhozeny do nekolika
> modulu a delalo to samy .
> Poslal jsem do tyhle konf. dotaz, ale bylo ticho po pesine :((
>
> zda se, ze gdb ma probemy az po urcite velikosti vysledneho
> spustitelneho souboru (mne to zacalo takhle blbnout az pri velikosti cca
> 140 kB)
>
>                 Zdenek Pizl

Vzhledem k tomu, ze jsem rad, pokud se s velikosti vysledneho programu dostanu
pod 250 KB, budu asi mit potize tohoto typu porad :)
Tim padem se ptam, muze mi nekdo doporucit nejaky jiny dobry debugger?
Jo a jeste se chci zeptat na ElectricFence - podle dokumentace by mel umoznit
najit pokusy o prepis cizi pameti, dealokace nepridelene pameti apod.
Prilinkoval jsem knihovnu k programu a jediny vysledek je, ze mi po spusteni
napise ElectricFence version xxxx, a program vesele pada dal. Asi neco delam
spatne?

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \