Editor pro Xka a C

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Čtvrtek Duben 16 22:52:55 CEST 1998

snajdr na pvt.net wrote:

> No me by se taky hodil nejaky idealni mail klient. Zvlaste pokud
> ho budu moci pouzivat pod X Window a i konzolou (startovat porad
> X Server pro jeden program je otrava). Samozrejme by nemel
> mit problemy s cestinou. Dokonce mu jsem ochoten odpoustit
> i to, ze nebude umet piskvorky, emulaci vi nebo WordStaru
> a snad by se dalo prezit i to kdyby jeho rozsiritelnost
> znamenala zaplatovat source. I kdyz to teda nevim, nevim...
> Ovsem krokovat Python programy bych prece jen rad v nem nez na
> jine konzole ci jinem okne. Mohu doufat, ze jsem ho
> prave nasel?

> [...]

=8-[

Jauvajs, tak uz me netlucte. Ja jsem na Linux presel z DO$u,
tak mam proste predstavu, ze kdyz se rekne editor, tak se mysli
editor a ne treba postovni klient nebo webovsky prohlizec.

Puvodni dotaz byl na tema "Editor pro Xka a C". Tazatel se neptal,
zda s timto editorem bude moci hrat take sachy ci damu :-)

Konecne by me take zajimalo, co ma emacs spolecneho s filosofii
UNIXu, ve kterem je pro kazdy specificky ucel vyhrazen program,
ktery si odvede svou praci a DONE. Naproti tomu emacs je velka
potvora, ktera sice dovede vse, ale otazka zni, jak dobre a kolik
namahy je treba, aby opravdu delala to, co se po ni chce
-- implicitni nastaveni klavesnice je sice obdivuhodne, ale pro
me naprosto nevyhovujici. Mimoto LISP je pro mne spanelska
vesnice, takze konfigurace tohot giganta je pro mne pomerne
dost obtizna...

...a take jsem lenoch :( Jednodussi je napraskat klavesnicovou
mapu pro cestinu, nez hledat, kde je v programu zakopan pes.
Jo a to bych si musel nainstalovat ceskou klavesnici, potazmo
nainstalovat take nove iXy s podporou XKB(asi?). Takze radsi
tu mapu, pane Kabelac :-)

No, to jsem trochu odbocil :)

Znovu se tedy omlouvam, ze jsem se dopustil toho nedopatreni,
ze jsem se v souvislosti s xfte otrel take o emacs. Slibuji,
ze uz to nikdy neudelam ;-)

Preji pekny vecer
Slimag

PS: Omlouvam se take za delku zpravy, zvlaste proto, ze je
vlastne o nicem...

--
If NT is the answer, you didn't understand the question.
                   -- stolen signature (linux-kernel na vger.rutgers.edu)