emacs (religious war)

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Čtvrtek Duben 16 23:57:30 CEST 1998

Hi!

Z tohodle se stava flamewar, ale stejne si neodpustim...

> Konecne by me take zajimalo, co ma emacs spolecneho s filosofii
> UNIXu, ve kterem je pro kazdy specificky ucel vyhrazen program,
> ktery si odvede svou praci a DONE. Naproti tomu emacs je velka
> potvora, ktera sice dovede vse, ale otazka zni, jak dobre a kolik
> namahy je treba, aby opravdu delala to, co se po ni chce

Emacs je velmi povedena mrcha (IMO). Mozna by mel byt rozdelen na
emacs/c, emacs/perl, emacs/shell, emacs/makefile etc, ale to by mu asi
neprospelo. Problem je proste v tom, ze na editaci c-cka je velmi
prijemne kdyz mily editor c-cku aspon trochu rozumi - treba proto aby
mohl navrhovat indentaci. No a prave to emacs dela, a nejen pro c, ale
taky pro mnoho ostatnich formatu. (Je fakt ze u shellu mi spis
skodil...)

No a proto je emacs docela velky. Ale nic lepsiho mi jeste neukazali.

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).