Editor pro Xka a C

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Čtvrtek Duben 16 22:52:50 CEST 1998

Milan Zamazal wrote:

>     MJ: Je snadno konfigurovatelny jako emacs (skoro, no...) a ma na
>     MJ: rozdil od neho prijatelnou velikost (328752B). A zdrojaky taky
>     MJ: nemaji 10MB :) Takze ja mohu jen a jen doporucit.
>
> To me zajima, stale nemohu najit idealni WWW browser.  Jak je na tom
> xfte v tomto smeru?
>
> :-)
>
> Milan Zamazal

:-))

No to jsem si mohl myslet, ze otru-li se o emacs, hnedle dostanu pres
klapacku :-) Ale je to tim, ze jsem se pokusil srovnat nesrovnatelne...

Ja jsem si totiz neuvedomil, ze kdyz mluvime o editorech, nemel bych
tymiz usty vyslovovat slovo emacs. Jak znamo, emacs neni zadny editor :-)
Je to "jen" softwarova implementace lispovske masiny, ktera dovede vse,
nac si jen vzpomenete - prohlizet web, prijmat a samozrejme tridit postu,
varit kafe, pripravovat pohosteni pro zahranicni delegace a jako spravna
sekretarka mimo jine i jen tak bokem editovat text, samozrejme presne
podle prani.

Timto se panu Zamazalovi za sva neuvazena slova omlouvam...

:-)

Preji pekny vecer
Slimag

--
If NT is the answer, you didn't understand the question.
                   -- stolen signature (linux-kernel na vger.rutgers.edu)