Editor pro Xka a C

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Duben 28 12:11:07 CEST 1998

Rudolf Jaksa wrote:

> dufam, ze vam tento oslavny mail :-) sprijemni zivot, ja som z emacsu
> nadseny uz 2 roky, a myslim ze pouzivat na editovnie nieco ine je len
> forma masochizmu :-)))
>
> ak planujete v buducnosti intenzivne pracovat s pocitacom, tak je
> pravdepodobne, ze raz aj tak pri ceste k dokonalosti skoncite u emacsa

Obavam se, ze v ani jednom mailu tykajicich se meho puvodniho dotazu nepadla
jedna dulezita vec - totiz ze to nejlepsi je pro kazdeho neco jine. Emacs stejne
jako cokoliv jineho neni vsemocny a vsespasitelny program. Ja jsem ho zkousel a
proste mi nevyhovuje. Pripada mi komplikovany a tezkopadny. Ale dulezite v
predchozi vete je to 'pripada mi'. Nekomu pripada genialni. Ale 'pripada mi to'
neni totez jako 'je to'. Doufam, ze mi tenhle mail odpustite, protoze se vlastne
netyka Linuxu, ale musim reagovat, protoze nemam rad, kdyz mi nekdo vnucuje svuj
nazor jako obecnou pravdu.

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \