problemy s internim modemem

Ales Pour A.Pour na sh.cvut.cz
Pátek Duben 17 20:46:48 CEST 1998

Pavel Just wrote:

> ktere pouziva dane irq, pouziva nejaky proces nebo jadro.
> Pokud tedy nemate pustene napriklad cu nebo gpm nebo neco jineho,
> v /proc/interupts nic neni.

Oho! To me fakt zmatlo, ale asi to tak je. K tomu se jeste pridalo to,
ze ta karta se seriovyma portama, o ktery jsem se zminoval je
prokazatelne nefukcni, a pak se ma trouba jako ja neceho dobrat...
Navic jsem si spatne vykladal vyznam programu chat... Vcera vecer jsem
si s tim modemem popovidal pomoci kermitu, slava!
Diky a sorry,
	Ales