Mirror.pl a autentifikace

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Duben 19 10:09:42 CEST 1998

On Sun, 19 Apr 1998, Vlach Vladimir wrote:

> Dobry den.
> CHtel bych zajistit mirror mezi dvema stroji (oba linux).
>
> linux1 <---------- linux2
>        pevna linka
>
> Zkousim mirror.pl 2.8 ale ten se mi nepodarilo rozbehnout
> s autentifikaci.
> Jde o to, aby si ten server nemirroroval kde kdo, a proto
> je tam pouzite heslo a username. Uzivatel je zanesen
> v /etc/passwd. Mirror mi pise, ze se mu nepodarilo
> napojit na linux2. Zdrojovy linux2 ma v /var/log/messages
> hlasku, ze uzivatele vlada(BTW vedeny v systemu) odmitl
> pripojit.

Kdysi jsem si delal take skript na telnet a mel jsem problemy s
autentifikaci. Zkousel jsem expect i perl. Nakonec jsem zjistil
ze problem je zpusoben tim, kdyz ze zada heslo prilis rychle .
Chtelo to zkratka mezi kazdym zapsanym pismenkem hesla dat
mezeru asi 0,2 sec. V expectu je na to spec prikaz 'type as human'.
(nevim jak v perlu). Zkuste jestli to neni i Vas problem ...

> Anonymni pristup zvlada bez problemu. Proto je pro mne

Anonymni mi taky chodil .