Mirror.pl a autentifikace

Vlach Vladimir vlach na mail.stand.cz
Neděle Duben 19 09:50:04 CEST 1998

Dobry den.
CHtel bych zajistit mirror mezi dvema stroji (oba linux).

linux1 <---------- linux2
       pevna linka

Zkousim mirror.pl 2.8 ale ten se mi nepodarilo rozbehnout
s autentifikaci.
Jde o to, aby si ten server nemirroroval kde kdo, a proto
je tam pouzite heslo a username. Uzivatel je zanesen
v /etc/passwd. Mirror mi pise, ze se mu nepodarilo
napojit na linux2. Zdrojovy linux2 ma v /var/log/messages
hlasku, ze uzivatele vlada(BTW vedeny v systemu) odmitl
pripojit.
Anonymni pristup zvlada bez problemu. Proto je pro mne
zatim jedina moznost - zpristupnit to pomoci anonymniho
FTP a uzivatele omezit na jedinou IP adresu. Toto reseni je
pro mne dost neprijemne a rad bych se ho nahradil lepsi
metodou.

Popripade mi napiste jakou verzi mirroru pouzivate a u ktere
Vam to funguje. Mam problem i s jinymy hlaskami.

Dekuji
Vlada Vlach vlach na brn.czn.cz