NFS problem

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Duben 20 10:24:59 CEST 1998

On Mon, 20 Apr 1998, Zdeněk Mazanec wrote:

> Zdravim,
>  po upgradu casti systemu mi nejak odeslo NFS (server, klient chodi...)
> Pri startu NFS to hlasi na rpc.nfsd ze "nfssvc: Function not implemented"
> a na rpc.moutd ze "Cannot register service: RPC: Unable to receive;
> errno=Connection refused"
> Puvodni system byl rh5.0, upgrady ze sunsite a upgradovaciho adresare pro rh
> 5.0 + neco z contrib pro totez.
> Nevite, jake baliky pouziva nfs? Upgradnul jsem dneska rano i nfs a bind,
> ale zadna zmena nenastala (pravda, nerebootoval jsem, i kdyz to puvodne
> odeslo az rebootu)
> [...]
Nedavno jsem se tady ptal na stejny problem.
Dostal jsem radu, ze je potreba upgradovat portmap (na portmap-4.0-8) a
taky to bylo ono. Jestli jste upgradoval dneska rano, bude mozna stacit
rebootovat.
Zdravi Jaroslav Honsa.