NFS problem

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Duben 20 11:22:46 CEST 1998

On 20 Apr 98 at 10:15, Zdenýk Mazanec wrote:

> Zdravim,
>  po upgradu casti systemu mi nejak odeslo NFS (server, klient chodi...)
> Pri startu NFS to hlasi na rpc.nfsd ze "nfssvc: Function not implemented"
> a na rpc.moutd ze "Cannot register service: RPC: Unable to receive;
> errno=Connection refused" Puvodni system byl rh5.0, upgrady ze sunsite a
> upgradovaciho adresare pro rh 5.0 + neco z contrib pro totez. Nevite,
> jake baliky pouziva nfs? Upgradnul jsem dneska rano i nfs a bind, ale
> zadna zmena nenastala (pravda, nerebootoval jsem, i kdyz to puvodne
> odeslo az rebootu) Zdenek Mazanec

Je potreba jeste portmap. Mozna, osobne mam s glibc knihovnami z cotribu
ty nejhorsi skusenosti, takze jestli jste upgradnul na glibc z contribu,
asi mate problem. Bezi treba sendmail? Me po ctvrhodine sezral veskerou
dostupnou pamet. A od zacatku neprijimal.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Neodkladej na zitrek, co dnes mohou udelat jini.