3c905 ci network problem?

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Pondělí Duben 20 11:56:58 CEST 1998

Lubos Bohm wrote:

> Dobry den,
>
> zkousim 100Mbs ethernet s touto konfiguraci:
> - 2x linux-box s 3Com 3c905 Boomerang 100baseTx (3c59x.c:v0.46C 10/14/97)
> - 3com office connect hub

Mozna, ze jsem mimo, ale HUBy chodi i na 100 Mb?

> - kabelaz kategorie 5

Meli jsme podobne problemy pod W95, takze chyba neni v driveru, ale, jako
obvykle,v produktech firmy 3com.
Nepodarilo se nam je (rozumnej 3com XL Fast Ethernet 10/100)
rozumne rozjet na stare siti s 10Mb HUBem od 3comu. Takze ted nam lezi
v krabici asi patnact techto karet a reseni zatim nevidim, protoze nakup 100Mb
switchu
je v nedohlednu. Takze zpatky downgrade sitovek na 10 Mb.
Testoval jsem vsechny dostupne W95 drivery a vysledek byl bud "Nejede" nebo
"predjel nas hlemejzd".
Totez pod Linuxem.

Na 100Mb ale jedou spolehlive, tzv. Plug and Pray. Zatim se chytly vsude. RH
4.2, 5.0, W95, NT.

> Mate prosim nekdo nejaky tip, co by se dalo zkusit?

Opravdu zkusit, zda jeden na 100 Mbps. Slysel jsem, ze nektere 3com switche umi
choditna obou s automatickym nastavenim rychlosti. Pokud nejdriv zkousi 10Mb,
dokeca se,
ale pak se kartam nebude chtit chodit rozumne, ... . Je to mozne.

Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz