Karel

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Pondělí Duben 20 20:18:58 CEST 1998

> Ahoj!
>
> Ma nekdo implementaci karla pod linux.
>
> 							Pavel
>
> PS: Karel je vyukovy jazyk. Me se docela libil. Potreboval bych neco
> na vyuku  programovani pro 7-mi leteho brachu, a pripada mi mirne
> drasticke ucit ho rovnou bash nebo perl nebo ccko.

Velice pekny jazyk pro vyuku deti se jmenuje LoGo, jde o ovladani
zelvicky, ktera kresli ocaskem do pisku, muzete zvedat ocasek, presouvat
zelvicku se zvednutym ocaskem, provadet vypocty, cyklovat, podminene
hopsat  etc. Mam za to, ze Karel sveho casu vznikl prave z  LoGa.

Nalzenete v souboru ucblogo.tgz na kteremkoli zrcadle SUNSITE v adresari
[SUNSITE]/devel/lang/
original site je dle LSM ftp://ftp.anarres.cs.berkeley.edu/pub/ucblogo

Hodne radosti s~zelvickou preje
					MK

--
Michal Kocer <kocer na ipex.cz>