Karel

John Popelnik popelnik na gvid.cz
Úterý Duben 21 08:03:42 CEST 1998

V poslednim dopise Pavel Machek pise:
> Ahoj!
>
> Ma nekdo implementaci karla pod linux.
>
> 							Pavel
>
> PS: Karel je vyukovy jazyk. Me se docela libil. Potreboval bych neco
> na vyuku  programovani pro 7-mi leteho brachu, a pripada mi mirne
> drasticke ucit ho rovnou bash nebo perl nebo ccko.
>
> --
> I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
> Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).

Mam nekde knihovnu Karla pro Pascal a knihovnu Karla pro C, pokud bys mel
zajem o toto. Samostatne mam karla v pascalu, ale ten nejde v linuxu
prelozit.

Ten karel.c je modul do C, ktery umoznuje psat v C a pritom volat funkce
Karla (krok()) apod.

Milan
John Popelnik, system administrator of eniac.gvid.cz
office: FI MU Brno - B205       tel. (05) 41512348
e-mail: popelnik na gvid.cz      privat (05) 46211083/46211311